banner_pnim

שירות לקוחות

אמנת השירות

אמנת השירות של חברת אלקטרוניקס פרו, מבטאת את מחויבותנו להעניק לך שירות אמין, מקצועי קשוב ואכפתי. אנו יודעים כי הנך מצפה לשירות הטוב ביותר ולכן אנו מצפים מעצמנו להרבה יותר, וכל אחד מעובדי אלקטרוניקס פרו רואה עצמו אחראי באופן אישי לכך.

לפיכך אנו מתחייבים לקיים את ערכי השירות שלנו:

  • אמינות. לעמוד בהבטחותינו כלפיך, להתנהל בשקיפות ולשתף אותך בכל המידע בתהליך הטיפול במוצר שלך.

    "אמינות מתבססת כאשר המילים מגובות על ידי מעשים" (ג'ורג' דויד מילר)

  • מקצועיות. לפעול כל העת ללמידה והכשרת אנשינו, במטרה לספק לך חווית שירות חיובית ומקצועית ולהעמיד לרשותך מעבדת תיקונים המאויישת על ידי טכנאים מומחים ומורשים.

    "מקצועיות אינה העבודה שאתה עושה אלא איך אתה עושה את העבודה" (אנונימי)  

  • הקשבה. לראות את האדם, כבודו ורצונו ולהיות פתוחים לצרכיך השונים, ולהיענות לכל פניה טלפונית באדיבות ובסבלנות תוך הקשבה וכבוד.

    "הדרך הטובה ביותר להבין אנשים היא להקשיב להם" (ראלף ניקולס)

  • אכפתיות. לגלות תבונה ורגישות ולעשות כל מאמץ אפשרי על מנת לטפל במוצר שלך עם פנייתך לדלפק במרכזי השירות, למוקד הטלפוני או לכל אחד מאנשינו. אנו מתחייבים גם, לתאם את שעת ההתקנה או ביקור הטכנאי תוך התחשבות מקסימלית בנוחיותך, ולבצע התקנה או תיקון באתר הלקוח בזהירות המירבית ולהותיר את אזור ההתקנה נקי ומסודר.

    "היכולת להיות אכפתי הוא הדבר שנותן לחיים את המשמעות העמוקה ביותר" (פאבלו קאזאלס)

  • נתינה. להעניק שירות יצירתי וגמיש, לתת לך את המענה המקצועי והיעיל ביותר ואת הפתרון המהיר והאיכותי ביותר שאפשר.

    "ערכו של אדם נמדד במה שהוא נותן ולא במה שהוא מסוגל לקבל"  (אלברט איינשטיין)

  • חיוך. לעשות את מירב המאמצים כדי לקבל ממך חיוך. לספק לך הסבר והדרכה מקיפים, וללוות אותך בתהליך השירות לאורך כל הדרך.

    "חיוך חם הוא השפה הבינלאומית של אדיבות" (ויליאם ארתור וורד)