banner_pnim_02

סקרי לקוחות

אפשר למדוד הצלחה?

ערכי החברה ואמנת השירות שלנו הם הרבה מעבר לסיסמאות עבורנו. אנו מצפים מעצמנו להיות במקום ראשון ברמת השירות ולכן, איננו חוסכים במשאבים ובמאמצים על מנת להיות ראויים לו.

חשוב לנו להיות עם היד על הדופק ולהשתפר ללא הפסקה ולכן אנו סוקרים מאות לקוחות על בסיס שבועי באמצעות חברה חיצונית.

איך נמדד המוקד הטלפוני שלנו?

במוקד השירות הטלפוני שלנו נבדק זמן ההמתנה למענה, יחס ואכפתיות הנציג ועד כמה מועד הביקור מתאים ונוח עבורך הלקוח.

איך נמדד הצוות הטכני שמגיע אליך?

צוות הטכנאים שלנו נמדד בכל הנוגע לדיוק בזמן ההגעה, מקצועיות הטכנאי, איכות ההסברים על המוצרים ואופן ההדרכה, היחס הכללי וסדר ונקיון בסביבת העבודה.

רוצה להשפיע?

נשמח לקבל את דעתך, ולקבל ממך את ההתרשמות מהמפגש עם נציג השירות שלנו. כן, חשוב לנו לדעת מה לשפר, וגם מה לשמר!

נשמח אם תקדיש מספר דקות למלא את טופס המשוב שלנו