לקוחות פרטיים

לקוחות פרטיים

זקוק לשרות? בוא ליהנות מחוויית שירות שלא הכרת!

היכנס לעולם שירות חדש, עולם בו מצפים לך ועומדים לשירותך.  צוות השירות המקצועי שלנו מחכה לך, באמצעות הטלפון, האינטרנט, במרכזי השירות, או אם תבחר – יגיע לביתך במועד שנוח לך. צוותי השירות שלנו מיומנים ומצוידים בפתרונות יצירתיים וגמישים על מנת שתוכל להפיק את מירב ההנאה מהמוצר שברשותך.

רוצה להזמין שירות טכנאי לביתך?

צור קשר כבר עכשיו עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 1-599-700-727. אחד מנציגינו ישמח לקבל את פנייתך ולתאם עבורך ביקור טכנאי לצורך הדרכה, התקנה, חיבורים או על מנת לטפל במכשירך.

רוצה להסתייע בצוות התמיכה הטלפונית שלנו?

המוצר שלך נהנה משירות תמיכה טכני טלפוני ללא תשלום למשך שנה מתאריך הרכישה, במהלכה
תוכל להתקשר למוקד התמיכה הטכני שלנו, בשעות הפעילות, כדי להתייעץ עם המומחים ולקבל תשובות לשאלותיך.
צוות המומחים הטכני שלנו עומד לרשותך ומסייע במגוון נושאים: שאלות טכניות, עזרה בחיבורים והדרכה ראשונית למגוון מוצרים*: מסכים דקים, מקרנים.

בחרת למסור את המוצר לטיפולנו?

צוות השירות האישי ישמח לקבל אותך במרכזי השירות שלנו, לענות על שאלותיך ולפרוס בפנייך את מסלולי הטיפול במעבדת השירות. נציג השירות ילווה אותך עד לגמר הטיפול המוצר ובמידת הצורך יסביר לך באשר לעלויות הכרוכות בתיקון.

לאחר קליטתו במרכזי השירות שלנו צוות טכנאים מומחים יטפל במוצר שלך באמצעות ציוד מקצועי וחלקי חילוף מקוריים.
בנוסף, במרכזי השירות שלנו תוכל להיעזר ביועצים מומחים בבחירת האביזרים המשלימים למוצר שברשותך  ולמקסם את ההנאה מהשימוש בו.

כדאי לדעת: מומלץ תמיד להצטייד בתעודת האחריות ואם אפשר גם בחשבונית הרכישה של המכשיר.

האם ביקרת בעמוד התמיכה?

יתכן ותוכל לפתור לבד את התקלה בביתך כבר עכשיו, בעזרת כמה טיפים קלים.
לעמוד שאלות ותשובות